

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului/bunurilor.
Mențiuni politica de retur :
Produsele trebuie returnate în aceeaşi stare în care au fost primite.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Transportul pentru returul produselor este suportat de către cel care returnează produsul conform legislației în vigoare. Astfel puteti alege orice firmă de curierat care livreaza direct, produsele ce vor fi returnate urmând a fi trimise la adresa situata în str. Hatmanul Arbore, nr. 15-19, et. 5, ap. 508, sector 1, Bucureşti . Pentru retururi, în cazul în care plata transportului este trecută la destinatar NU vom recepționa coletul, ci vom refuza primirea acestuia. Astfel coletul se va întoarce la expeditor, iar pentru ridicarea lui va fi necesară achitarea contravalorii transportului dus-întors.
Vă rugăm să ambalați produsul/produsele într-o pungă suplimentară sau orice alt ambalaj, diferit de ambalajul origîn al al produsului, care să îl protejeze pe parcursul drumului. După primirea coletului vă vom returna banii în cont. Restituim suma de bani în termen de 2-5 zile lucrătoare, cu exceptia perioadelor de sărbatori legale sau aglomerate, termenul putând ajunge până la 7 zile lucrătoare.
Vă recomandăm ca după primirea produselor, înainte de a le spăla sau folosi, să le verificați astfel încât ele să corespundă cerințelor dvs. Puteți returna sau schimba doar produsele care nu au fost folosite sau spălate.
Pentru rambursarea banilor va trebui trecut în formularul de retur/email contul bancar (IBAN), însoțit de numele titularului pentru ca noi să îți putem rambursa banii. Contul trebuie sa fie deschis la o banca dîn Romania.
* Suma rambursata în urma returului va fi cea achitata de client la plasarea comenzii (suma ce include si taxa de transport pentru livrarea initiala a comenzii catre client daca transportul nu a fost gratuit)
Dacă vrei să schimbi un produs:
Puteți alege de pe site-ul nostru un produs pe care vreți să îl primiți în schimbul celui pe care îl returnati. În acest sens, scrieți-ne un email la adresa contact@pernedecor.ro alegând ca modalitate “schimbul de produse”. Vă rugăm să mentionați numele produsului pe care îl doriți la schimb. Datorita faptului că într-un schimb de produse sunt implicate două transporturi, valoarea unuia va fi suportat de noi, iar a celuilalt de dvs. Aveți opțiunea de a alege la schimb un produs/produse fie cu o valoare mai mică, fie cu o valoare mai mare. În cazul produselor cu valoare mai mică va trebui să ne indicați un cont bancar în care să vă fie restituită suma de bani. În cazul produselor cu o valoare mai mare se va achita ramburs curierului diferența de preț, la momentul la care primiți coletul. Vă rugăm să amabalți produsul/produsele într-o pungă suplimentară, diferită de ambalajul lor original, similară cu cea în care le-ați primit.
Adresa la care trebuie trimis coletul este: str. Hatmanul Arbore, nr. 15-19, et. 5, ap. 508, sector 1, Bucureşti,
Nr. de telefon: 0728.128.002.